Kokios yra jums žinomos galimybės ir grėsmės, kai kalbame apie tai, kas yra krovinių ekspedijavimas? Puikiai suvokiame tai, kad jas įvardinti tiksliai gali būti tikrai labai sunku. Tarkime, gali nutikti ir tai, kad vienam tai, kas atrodo grėsmė, kitam gali būti puikia galimybe. Be jokios abejonės, tai įvertinti galime tik analizuodami savo verslą, veiklą, darbo užduotis ar pan. Puikiai suvokiame tai, kad nemažai iššūkių ir savianalizės klausimų čia patiria ne kas kitas, kaip tik krovinių ekspedijavimo veikla: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/siauliu-oro-uoste-isikurusi-rava-cargo-ketina-zengti-i-skubiu-siuntu-rinka.d?id=87856783. Paprasčiau tariant, tai krovinių pervežimas iš vienos vietos į kitą. Gerai žinome, kad ši veikla šiandien gali būti traktuojama kaip viena iš populiariausių. Puikiai suvokiame tai, kad norime ir turime visas galimybes dalintis savo pagamintomis prekėmis ir mėgautis tomis, kurios pas mus atkeliauja iš užsienio. Tarkime, ar įsivaizduojate savo gyvenimą be mandarinų, bananų? Verta pastebėti tai, kad jei jų mūsų rinkoje staiga nebeliktų, būtų tikrai labai liūdna. O o cheminiu pagrindu sukuriami skoniai to pakeisti tikrai niekuomet negali. Turime suprasti tai, kad vienintelis ir nepakartojamas yra šviežius vaisiaus skonis. Be kita ko, tarptautiniu keliu, dėka to, kaip yra vykdoma NVS logistika ir panašios veiklos, mus pasiekia tai, ko savo šalyje negalime užauginti dėl klimato sąlygų ar dirvožemio, technologijų ar darbo jėgos stygiaus, mokslinių laimėjimų stygiaus, žinių agronomijoje ar pan. Priežastys šiuo klausimu gali būti pačios įvairiausios. Bet kokiu atveju, turime suvokti tai, kad nuostabu, jog šiandien ir galime pasinaudoti šia unikalia galimybe. Įdomu: https://lt.wikipedia.org/wiki/Piltinis_krovinys.
Grėsmių valdymas krovinių ekspedijavime
Gerai žinome tai, kad tarptautinė prekyba gali būti tiek puiki galimybė verslui augti, pasiekti kur kas platesnes rinkas ir į savas šalis tiekti geros kokybės, kainos, paklausias prekes (https://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/kroviniu-lietuvoje-pernai-vezta-3-5-proc-daugiau-667-1655280). Tačiau, puikiai suvokiame tai, kad greta visa to gali slėptis ir ne viena grėsmė. Drąsiai galima teigti, kad jas įveikti tikrai nebus taip paprasta, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio, tačiau, tikrai įmanoma. Tuomet, kai jūs ar pavedimus atliekanti komanda dirba profesionaliai ir struktūruotai, didesnių problemų kilti neturėtų. Tačiau, jei susiklosto tokios situacijos, kad muitinės tarpininkai užpildė netinkamas dokumentų formas ir pažeidė svetimos šalies įstatymus, įmonei gali baigtis tikrai labai liūdnai. Turime suvokti tai, kad net netinkamai vykdomas sandėliavimas kitoje šalyje turi įtakos bendrai paslaugų kokybei užtikrinti ir sėkmingai veiklai vystyti.